לשיחת ייעוץ ללא עלות, השאירו פרטים:

טיפול אינטגרטיבי בסוכרת

סוכרת היא מחלה מטבולית הנובעת מהפרעה בייצור של הורמון האינסולין. הרפואה הקונבנציונלית נלחמת כיום במחלה בעזרת תרופות המיועדות לטיפול בסימפטומים, אך אינן מותאמות לשורש הבעיה שממנה החלה המחלה.
אצלנו במד בלאנס מאפשרים לחולים לקבל טיפול בדרך טבעית המותאם למקור הבעיה שהתחילה את המחלה. אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית לצורך פענוח שורש הבעיה ובהתאם לתוצאות מתאימים טיפול טבעי אישי ללא תרופות.

מה כוללת תכנית הטיפול:

המומחים שלנו במד בלאנס

ד”ר עלי עאבד

מומחה לאנדוקרינולוגיה ורפואה פנימית

דר אלי לובושיץ

מנהל מקצועי, מומחה לנטורופתיה ותזונה, מומחה לרפואות המזרח

דר׳ יוסי ראובן

מומחה לנטורופתיה ותזונה, רפואה סינית ואוסטאופתיה

מטופלים ממליצים

מדבלנס - טופ איכילוב

טיפול אפקטיבי פורץ דרך למחלת הסוכרת במד בלאנס

לשיחת ייעוץ ללא עלות, השאירו פרטים:

הצהרת נגישות
ופירוט הסדרי נגישות
אתר מד בלנס (ראשי)

הצהרת נגישות – מד באלאנס

אנחנו במד-בלנס רואים חשיבות רבה במתן שירות איכותי ומהימן, אך גם שירות מכבד, שוויוני ועצמאי לכלל הפונים בשירותינו. לאור מטרה זו, אנו פועלים באופן מתמיד להתאמה מיטבית של השירות לכלל האוכלוסייה, לשיפור ולגיוון אפשרויות מתן השירות בהתאמה לכלל  לקוחותינו.

 

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ”ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות והרחבתן מעת לעת. אנו רואים חשיבות ביכולת כל אדם באשר הוא ובאשר למגבלה אותה הוא נושא, לקבל את השירותים הניתנים ככלל לקהל לקוחותינו.

המרכז הרפואי מד-בלנס, טופ איכילוב, הוקם לפני כעשור במטרה לשפר את איכות החיים של אותם מאות אלפי חולים ללא שימוש בתרופות. בהתאם לחזון המרכז הרפואי, אנו מומחים בטיפול במחלות מטבוליות בגישה אינטגרטיבית, גישה ייחודית וחדשנית בעולם. הטיפול משלב את כל הטוב מכל עולמות הרפואה. המטרה שלנו היא להבטיח לכל מטופלינו איזון מוחלט וחיים ללא צורך בטיפול תרופתי. אלפי מטופלים כבר שינו את חייהם מקצה לקצה בזכות היענות להמלצות הצוות המטפל במרכז הרפואי.

 

בכל חודש מאות מטופלים המתמודדים עם מחלות שונות פונים אלינו לעזרה כדי להפחית ואף להיפטר לחלוטין מהשימוש והתלות בתרופות. מניסיוננו הרב, נוכחנו לדעת שהדרך להצלחה מגיעה דרך שותפות אמיתית. חלק שלנו בשותפות הוא לתת מענה מקצועי לכל השאלות שלך, להיות לך לעזר, לתמוך בך ולהחזיק לך את היד לאורך כל התהליך. החלק שלך בשותפות הוא לשמור על ההנחיות שקיבלת מהצוות שלנו ולגלות סבלנות וסובלנות לתהליך. ככלל, הצוות שלנו כאן בשבילך!

בנוסף לאמור בנוסח זה, המפרט את מסגרת הסדרי הנגישות בשירותינו, מחלקת תמיכה מקצועית כללית זמינה בטלפון: 03-3748800 ובשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בשעות 08:00 ועד 17:00. כמו כן ניתן לפנות לתמיכה גם בהודעת ווטסאפ למספר: 055-9890202 (מספר זה מיועד להודעות בלבד(.

שיפור ושימור – חוויית ההתאמה ללקוח

מד בלנס רואה חשיבות רבה בשימור חוויית הלקוח הנגישה לכל אדם, אך גם שמה לה למטרה, את חשיבות שיפור השירות הנגיש. בכל בקשה להתאמת השירות ו/או סיוע נדרש, חשוב לשתף את הצוות ואנשי הקשר המנויים בנוסח זה. מד בלנס מחויבת לתשומת לב והתייחסות מיטבית עבור לקוחותיה, על מנת לספק שירות איכותי ונגיש.

כמו כן, אנחנו פועלים באופן מתמיד להנגשת המרכזים הרפואיים שלנו ומרכזי השירות אשר מעניקים מענה לאנשים עם מוגבלות, וזאת תוך השקעת מאמצים ומשאבים רבים לשיפור חווית השירות ולצמצום פערים במתן השירות. כלל הפעולות הננקטות על-ידי מד בלנס לצורך הנגשת מרכזיה הרפואיים והשירות הניתן בהם לאנשים עם מוגבלות נעשות תוך התאמה להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ”ח-1998, והתקנות שהותקנו על פיו.

נגישות במרכזי מד בלנס

כלל המרכזים הרפואיים של מד בלנס מונגשים כחוק על מנת להתאים לאנשים עם מוגבלות. בנוסף, במרכזים הרפואיים שלנו, במד-בלנס נעשה שימוש במגוון התאמות ועזרי נגישות על מנת לספק שירות מיטבי ונגיש לכלל הבאים בשערינו. פירוט הסניפים שלנו זמין לכם בכתובת: https://www.medbalance.co.il/%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a7%d7%a9%d7%a8/

התאמות נגישות לפי סוגי מוגבלויות

מוגבלות בראיה

הגעה, הכוונה ועזרים 

  • ליווי ע”י עובד בתיאום מראש. עדיף לתאם מראש במוקד ו/או דרך רכז הנגישות הממונה שפרטיו מצוינים בעמוד זה. כמו כן, ניתן לפנות בנושא בעת ההגעה למרכז הרפואי למי מצוות האבטחה בכניסה ולבקש סיוע בנושא.
  • עמדת מודיעין והכוונה נגישים, מאוישים וזמינים.
  • מעליות – קיימת הכוונה קולית במעליות.

הנגשת מידע 

  • פורמטים מונגשים: כתב ברייל/ קובץ קולי- אספקה תוך 7 ימי עסקים. יש לפנות לרכז הנגישות בנושא.
  • הקראה ע”י עובד – עד 3 עמודים – במקום. מעל 3 עמודים – ניתן לקבל את השירות בתיאום מראש.

הנגשה פיזית

  • עמדת מודיעין והכוונה נגישים, מאוישים וזמינים.
  • מעליות – קיימת הכוונה קולית במעליות.

נהלים והערות נוספות

 

  • כניסה של כלב נחייה וחיית שירות, מותרת כחוק ברחבי המרכזים הרפואיים. לעניין כלב נחיה – אין צורך בהצגת תעודה מזהה, אלא למעט אזורי קרינה וחדרי פעולות פולשניות.
  • פטור מתור – בהצגת תעודה בה מצוינת הזכאות לפטור מתור.
  • עובד מתלווה לסיוע אישי. בתיאום מראש מול רכז הנגישות.

מוגבלות בשמיעה / דיבור 

הגעה, הכוונה ועזרים 
הנגשת מידע
הנגשה פיזית

  • קיים תרגום לשפת הסימנים בווידאו (ע”י עמותת נגישות ישראל) בתיאום מראש מול רכז הנגישות.
  • במידת הצורך ניתן להשתמש בתקשורת כתובה.
  • עובד מתלווה לסיוע אישי. בתיאום מראש מול רכז הנגישות.

מוגבלות קוגניטיבית / שכלית/ נפשית 

הגעה, הכוונה ועזרים 

  • ליווי ע”י עובד בתיאום מראש. עדיף לתאם מראש במוקד ו/או דרך רכז הנגישות הממונה שפרטיו מצוינים בעמוד זה. כמו כן, ניתן לפנות בנושא בעת ההגעה למרכז הרפואי למי מצוות האבטחה בכניסה ולבקש סיוע בנושא.
  • עמדת מודיעין והכוונה נגישים, מאוישים וזמינים.
  • מעליות – קיימת הכוונה קולית במעליות.

הנגשת מידע 

  • פורמטים מונגשים: כתב ברייל/ קובץ קולי- אספקה תוך 7 ימי עסקים. יש לפנות לרכז הנגישות בנושא.
  • הקראה ע”י עובד – עד 3 עמודים – במקום. מעל 3 עמודים – ניתן לקבל את השירות בתיאום מראש.

הנגשה פיזית

  • מעליות – קיימת הכוונה קולית במעליות.
  • שירות רב שפתי בתיאום עם רכז הנגישות מראש.

נהלים והערות נוספות

 

  • כניסה של כלב נחייה וחיית שירות, מותרת כחוק ברחבי המרכזים הרפואיים. לעניין כלב נחיה – אין צורך בהצגת תעודה מזהה, אלא למעט אזורי קרינה וחדרי פעולות פולשניות.
  • פטור מתור – בהצגת תעודה בה מצוינת הזכאות לפטור מתור.

מוגבלות בניידות ותנועה

הגעה, הכוונה ועזרים 

  • חניות – בכל מרכז רפואי קיים מענה לחניית נכים ולחניית לרכב גבוה.
  • החניה היא ללא עלות לרכבים מסומנים בתו נכה.
  • ליווי ע”י עובד – יש לתאם מראש במוקד זימון תורים, או לפנות למאבטח בכניסה עם הגעתכם למרכז הרפואי ולבקש סיוע בנושא.
  • בכל עמדות הקבלה, קיימת עמדת קבלה נגישה.

הנגשת מידע 

  • עזרה במילוי טפסים – יש לבקש במעמד הקבלה סיוע מהמזכירות.

הנגשה פיזית

  • בכל עמדות הקבלה, קיימת עמדת קבלה נגישה (מותאמת לכיסא גלגלים).
  • חניות נכים לרכב רגיל ולרכב גבוה.

נהלים והערות נוספות

 

  • כניסה של כלב נחייה וחיית שירות, מותרת כחוק ברחבי המרכזים הרפואיים. לעניין כלב נחיה – אין צורך בהצגת תעודה מזהה, אלא למעט אזורי קרינה וחדרי פעולות פולשניות.
  • פטור מתור – בהצגת תעודה בה מצוינת הזכאות לפטור מתור.

הסדרי נגישות מבניים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בשלל סניפינו:

  • קיימות חניות נכים בחניון הצמוד בקרבת הסניפים, כולל לרכב גבוה (בתשלום).
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד למשרדנו (כולל מעליות).
  • קיימים שירותי נכים נגישים.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למשרדנו לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

שירות לקוחות נגיש – מוקד מידע וזימון תורים

לקבלת מידע או לזימון תור ומתן שירות, ניתן לפנות למוקד המידע ו/או מוקד המכירה באחת מן הדרכים הבאות:

  1. טלפונית – לאחד ממוקדי השירות המפורסמים באתר.
  2. באמצעות צ’אט האתר, בכתובת: https://www.medbalance.co.il
  3. צ׳אט ווטסאפ בלשונית ״צור קשר״, בכתובת: https://www.medbalance.co.il
  4. מייל, באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני: medsupport@medbalance.co.il

לאחר הפנייה הראשונית, מתן השירות לאורכו, יתבצע בהתאם לאופן הפנייה הראשונית. על כן, ולמען מתן השירות המיטבי ללקוחותינו על שלל גווניהם, נתב השיחות הונגש. ההקלטה הנה בשפה פשוטה, בקצב דיבור איטי וברור וללא מוזיקת רקע. עם זאת, יצוין כי לצורך מתן שירות מיטבי, כדאי לעדכן את נציג השירות בכל עזר ו/או התאמת נגישות נדרשת לעת קבלת השירות במרכז הרפואי.

נגישות אתר האינטרנט – הצהרת נגישות

אתר האינטרנט שלנו במד בלנס, כמו גם דפי הנחיתה השונים עוברים באופן מתמיד תהליכי השתפרות על מנת לספק שירות אינטרנטי נגיש בהתאם למדיניות של חברת מד-בלנס. אנו שואפים באופן קונסיסטנטי להביא לידי לקוחותינו אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש ביעילות ובהנאה ככל הגולשים. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ונתוני רוחב אחרים (למשל: מחקר מייקרוסופט משנת 2003), במדינת ישראל, בין 20 ל-25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט. מד-בלנס, על שלל מרכזיה הרפואיים, מאמינה ופועלת למען הגשמת שוויון ההזדמנויות, ובכלל זאת גם במרחב האינטרנטי, בעבור בעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה מתעדכן ומשתפר לאור דרישות החוק ואלו המופיעות בתקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
  • פרשנות ויישום התאמות הנגישות מבוצעים עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך ה-0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנות לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום. ובהתאמה גבוהה גם בדפדפני פיירפוקס, אקספולרר 9 ואילך.
  • האתר משמר מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enterו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנתNVDA העדכנית ביותר.
  • במידה שנתקלתם במסמך זה או אחר, ו/או בסרטון ופרט תוכן אחר באתרנו, שאיננו נגיש, תוכלו לפנות לרכזת הנגישות של מד-בלנס ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פנייה לרכז הנגישות של מד-בלנס

בכל שאלה ניתן לפנות למר מיכאל רזניק, רכז הנגישות של מד-בלנס, אשר פרטיו:

טלפון: 055-9890202
מייל: medsupport@medbalance.co.il
דואר: ויצמן 14, תל אביב (מד-בלנס, טופ איכילוב), מיקוד: 6423914.

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 01.06.2023